Orice lucru bine facut are in spate un sir lung de idei bune abandonate.
 
Client: Aviva
Proiect: Realizarea campaniei „Daca vesel se traieste, fa asa!”
Perioada de desfasurare: octombrie - decembrie 2006
www.aviva.ro

 Descrierea proiectului

„Daca vesel se traieste, fa asa!” a fost prima campanie de imagine realizata de Aviva Romania. Scopul ei a fost de a creste notorietatea numelui Aviva si de a pregati publicul pentru campania de promovare a pensiilor private ce urma sa se desfasoare in 2007. In implementarea ideii creative am apelat la un
mix media curajos, ce a cuprins, printre altele, o metoda mai putin folosita pe piata de publicitate din Romania: branding-ul pe trenuri si in gari.

 Clientul: Aviva Romania

Grupul Aviva este cea mai mare companie de asigurari din Marea Britanie si lider de piata in Europa, Asia, SUA si Australia. Aviva este compania cu o istorie record in domeniul asigurarilor: peste 300 de ani.
Aviva Romania
s-a lansat in octombrie 2000, iar in prezent este unul dintre principalii jucatori ai pietei asigurarilor de viata, investitii si pensii, cu peste 400.000 de clienti locali.

Obiectivele campaniei de imagine

  • Cresterea notorietatii numelui si a brand-ului Aviva
  • Pregatirea publicului pentru campania de produs (pensii private) ce urma sa fie lansata in 2007
  • Punerea in valoare a experientei internationale a grupului Aviva
  • Transmiterea valorilor Aviva si a promisiunii de brand: „Build a better tomorrow”
  • Afirmarea identitatii vizuale Aviva, pentru a face brand-ul usor de recunoscut
  • Inceputul procesului la capatul caruia Aviva va ajunge intre primele 3 alegeri pe care le fac consumatorii (top of mind), in categoria careia ii apartine

Targetul:

  • persoane din categoria de virsta 30-45 de ani, cu un venit de peste 400 de euro, salariati sau freelanceri
  • persoane dinamice, care „traiesc clipa” si privesc viitorul cu optimism

Derularea proiectului

Campania Aviva a urmarit sa arate publicului-tinta necesitatea asigurarii viitorului si a plecat de la ideea ca sentimentul de siguranta te face sa te simti mai relaxat.

Insight-ul de la care am pornit in realizarea campaniei a fost „vreau sa ma simt optimist si liber, sa pot face tot ce vreau”. Doream sa folosim un
ton al vocii cald, apropiat de clienti, care sa atraga simpatia acestora si sa se potriveasca spiritului brandului Aviva.

„Daca vesel se traieste, fa asa!”, refrenul unui cantec pe care il stim cu totii din copilarie, a fost ales ca mesaj principal si nume al campaniei.

Implementarea campaniei s-a facut printr-un
media mix
eficient si inovativ:

  • Presa (print ad si advertorial): executie speciala, ce a cuprins un manson si un ad cu o fotografie tifetata ce spargea blocul de text din layout-ul standard al ziarului
  • Postere in cladiri de birouri: in lift si pe holuri
  • Branding pe trenuri si in gari: au fost brand-uite (in exterior si in interior) trenurile Sageata Albastra de pe rutele alese. De asemenea, au fost afisate mesaje de bun venit semnate Aviva in garile din orasele in care compania avea agentii puternice: Bucuresti, Brasov, Cluj, Craiova, Timisoara si Iasi.
  • Campanie web: a cuprins un concurs de fotografie si filmulete digitale pe tema „Daca vesel se traieste”, desfasurat pe site-ul Aviva, si web bannere

Rezultatele proiectului

In urma evaluarii postcampanie facute de firma
Starcom:

  • Ad-urile de presa au avut o audienta de 1.488.000 de persoane si afinitate 263%
  • In cazul posterelor din cladirile de birouri, s-a inregistrat un trafic de 1.200.000 de persoane
  • Branding-ul pe trenuri si gari a avut un trafic de aproximativ 1 milion de persoane pe luna, timp de 3 luni, si a adus vizibilitate nationala brandului. Pe linga pasagerii CFR, au beneficiat de expunere si cei care locuiesc sau au calatorit pe drumurile nationale aflate in vecinatatea sinelor de cale ferata (rutele Bucuresti-Brasov, Bucuresti-Iasi, Cluj-Timisoara, Sibiu-Craiova)

Conform statisticilor de pe serverul web:

  • 6.000 de vizitatori unici pe site-ul concursului
  • S-a inregistrat o crestere semnificativa a traficului pe site-ul Aviva
 
 
 



Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
Cauta in Studii de Caz: Aviva, Corporate & brand communication, Campanii
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |