Incercam sa ridicam standardele materialelor de comunicare in Romania.
Chiar si ale celor aparent nespectaculoase: brosuri, reviste interne.
 

Diana Capatina in Saptamana financiara

28-03-2008

In luna martie, publicatia de business Saptamana finaciara a realizat o analiza a mediilor inovative de comunicare ale brandurilor.

In articolul intitulat „Jurnalistica de brand”, autoarea, Monica Cercelescu, atrage atentia asupra celor mai recente medii pe care brandurile de la noi le folosesc pentru a-si loializa publicul. „O tendinta din ce in ce mai puternica este ca brandurile de produse sau servicii sa-si dezvolte propriile medii de comunicare, fie ca este vorba de reviste pentru clienti, variante online ale acestora sau doar site-uri ce seamana cu agentii de stiri ce transmit informatii din sport, muzica, lifestyle”, spune jurnalista de la Saptamana financiara.

Aceasta se opreste apoi asupra revistelor pe care companiile le creeaza pentru clientii lor (
customer magazines) si face o trecere in revista a titlurilor locale, a companiilor care dezvolta astfel de proiecte, a surselor de finantare folosite si a industriilor care au inceput deja sa exploreze acest tip de instrument de comunicare. Pentru a oferi cititorilor opinia unui specialist aflat in interiorul acestui fenomen, autoarea ii cere opinia Dianei Capatina, Creative Director & Managing Partner la Re:ply.

Diana remarca faptul ca „media traditionale, cum sint TV-ul si radio, continua sa se divizeze si sa se multiplice, creind consumatorului, dar si omului de media, posibilitatea de a alege din mult mai multe variante. In acest moment, piata cauta instrumente de marketing inovative, ceea ce va duce la o reconfigurare a media, astfel incat sa fie folosit fiecare punct de contact cu consumatorul potental”. Acesta este contextul care favorizeaza aparitia revistelor pentru clienti, publicatii ce combină „informatia” cu mesajul de marketing si in care interactiunea cu consumatorul este maxima. Unul dintre avantajele acestor reviste este ca cititorii simt ca ei sint cei care detin controlul asupra consumului de media, ceea ce nu se intimpla in cazul media invazive, cum sint TV-ul si radioul.

Autoarea subliniaza in articol ca industria de reviste pentru clienti incepe sa ia amploare si in Romania.

Re:ply este prima companie de pe piata locala care a promovat si dezvoltat constant acest tip de publicatii.
 


afiseaza toate stirile
 


Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |