Incercam sa ridicam standardele materialelor de comunicare in Romania.
Chiar si ale celor aparent nespectaculoase: brosuri, reviste interne.
 

Diana Capatina in revista Capital

09-11-2007

Piata nationala de reviste pentru clienti (customer magazine) se consolideaza. Aceasta tendinta a fost observata si de redactorii saptaminalului economic Capital, intr-o analiza publicata in numarul 45 al revistei, aparut pe 8 noiembrie 2007.

In cadrul acestui material, autoarea articolului, Oana Anton, arata ca firmele romanesti incep sa urmeze tendintele internationale si isi lanseaza reviste proprii, prin care urmaresc sa-si fidelizeze clientii si sa-si creasca vinzarile. Articolul trece in revista citeva dintre cele mai importante customer magazines de la noi si prezinta cele mai importante avantaje pe care acestea le ofera companiilor care le publica.

Diana Capatina, director de creatie si partener la Re:ply, insista pe faptul ca „aceste publicatii nu sunt cataloage de prezentare, nu sunt brosuri sau colectii de comunicate de presa. Ele ofera informatie bine selectata, prezentata cititorului intr-un mod cit mai credibil si inovativ. 
In strainatate, revistele de companie sunt cele mai creative produse de publishing, fiindca cele mai multe dintre ele sunt gratuite si nu au presiunea de a vinde.”

Revistele pentru clienti sau customer magazines sunt publicatii periodice gratuite pe care marile companii le folosesc ca instrument de marketing pentru a eficientiza procesul de comunicare cu publicul lor. Aceste reviste contin informatii relevante pentru public, chiar daca se concentreaza pe un anumit domeniu de interes, in functie de profilul companiei, si sunt realizate de firme specializate in publishing. Printre exemplele de customer magazines cuprinse in analiza Capital se numara Blu, revista clientilor Sensiblu, realizata de Re:ply, revista Stil si Elan a lantului de benzinarii MOL, ghidul de film HBO si revista ON a Vodafone.

Poti citi intregul material
aici

 

 

 


afiseaza toate stirile
 


Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |