Incercam sa ridicam standardele materialelor de comunicare in Romania.
Chiar si ale celor aparent nespectaculoase: brosuri, reviste interne.
 

Diana Capatina - interviu in The Marketer

19-06-2008

In numarul din luna iunie, publicatia de business The Marketer publica un interviu de 6 pagini cu Diana Capatina, Managing Director Re:ply.

Materialul, intitulat Mestesugul revistelor pentru clienti, este scris de Alexandru Raducanu si imbina subiectele legate de piata de publishing de la noi cu cele referitoare la Re:ply.

Interviul se concentreaza asupra etapelor de realizare a unui customer magazine – publicatii care au inceput sa se dezvolte tot mai mult si pe piata de la noi. Totodata, este schitat profilul companiilor care aleg sa publice o revista pentru clienti si sunt descrise avantajele pe care acest instrument de marketing le aduce in procesul de comunicare dintre companii si public.

Diana Capatina vorbeste in acest interviu si despre planurile de viitor legate de nou infiinta divizie on-line din cadrul agentiei Re:ply.

Puteti citi interviul aici.

 

 

 

 


afiseaza toate stirile
 


Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |