Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 

Westhouse
Campanie corporate

2008-03-17

La inceputul anului 2008, Re:ply a dezvoltat campania corporate a companiei romanesti de real estate Westhouse Group.


 
 

Clal
Campanie tactica

2007-12-10

Re:ply a realizat strategia, creatia si implementarea campaniei de vinzari a companiei de asigurari CLAL, care a fost lansata in decembrie 2007.


 
 

Aviva
Campanie de imagine

2006-11-01

Scopul campaniei de imagine Aviva din 2006 a fost cresterea notorietatii marcii si pregatirea publicului pentru intrarea companiei pe piata pensiilor private.  


 


Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |