Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

Superbebe
Elaborarea conceptului grafic

Superrevista pentru supermamici!


In a doua jumatate a anului 2004,
Splendid Media, regie de vinzari multimedia si consultanta de marketing, a identificat o nisa inca neaglomerata de pe piata si a propus Grupului Academia Catavencu sa dezvolte impreuna o revista pentru mame si viitoare mame. Academia Catavencu a cerut sa vada o propunere de proiect, iar Splendid Media a apelat la Re:ply pentru elaborarea conceptului grafic al noii publicatii si pentru consultanta de publishing.

Re:ply a gindit un concept grafic actual, pornind de la ideea ca „este cool sa fii mama” si tinind cont de
target-ul vizat de dezvoltatorii proiectului: un public educat, activ si exigent. Revista exploata subiecte noi pentru acest tip de publicatii (preconceptia, de exemplu) si isi propunea sa fie o prezenta proaspata, optimista si moderna.

Re:ply a creat pentru
Superbebe un logo vesel, usor de identificat si de retinut, si o serie de elemente de identitate vizuala avind in centru steluta-asterisc, marca a personalitatii joviale a publicatiei.

Am structurat revista in sectiuni bine definite, cu ajutorul carora sa se poata realiza o navigare usoara. Am ales pentru noua publicatie o
familie de caractere care sa fie in acord cu personalitatea acesteia si am construit o schema cromatica bazata pe culori pastelate. Studiile de specialitate arata ca anumite nuante de albastru, rosu si verde au un efect linistitor, transmit siguranta si intimitate. De asemenea, am folosit culori pe care copiii le asociaza cu lucruri placute, cum ar fi cacao cu lapte.

Pe linga conceperea formulei grafice a revistei, Re:ply a realizat si un
training cu echipa Superbebe si a participat la implementarea conceptului, oferind consultanta grafica si editoriala pentru mai multe numere ale publicatiei.

In iunie 2007, Superbebe a trecut printr-un proces de modernizare si improspatare. Continutul revistei a fost imbogatit cu sectiuni si rubrici noi, pentru care Re:ply a redefinit
flat plan-ul si a realizat layout
-urile, adecvind, totodata, conceptul grafic noilor schimbari.  





Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |