Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

Petrom
Concept si realizarea revistei interne Impact

Impact schimba regulile jocului in privinta revistelor interne


Revistele pentru angajati sunt un instrument de comunicare interna pentru companiile care le publica. Ele:

 

Impact este coordonata din partea Re:ply de Cristi Niculescu, un jurnalist cu experienta, pasionat de domeniul energetic. Implicarea lui in proiect este o garantie pentru calitatea constanta a continutului revistei. In plus, este un partener serios de discutie pentru toti cei cu care intra in contact de-a lungul procesului de realizare a publicatiei – specialisti, autoritati, oameni de afaceri.

 

 

  • ii ajuta pe angajati sa inteleaga compania si industria din care fac parte, sa se cunoasca intre ei mai bine si sa actioneze ca o echipa
  • ofera informatii detaliate despre serviciile, produsele si proiectele companiei
  • comunica valorile companiei intr-un mod accesibil
  • sunt un foarte bun instrument de rewarding

Revista angajatilor trebuie atit sa respecte principiile de publishing care fac din acest produs o revista, si nu o brosura sau un newsletter, cit si sa comunice mesaje de marketing catre angajati. Re:ply are competente in ambele domenii: a realizat o multime de produse de publishing, de la ziare si reviste pina la customer magazines si zeci de proiecte de comunicare interna si externa de brand.

Proiectul de realizare a revistei anagajatilor Petrom a inceput in primavara lui 2007, cu un audit intern complet al revistei existente la data respectiva. Noul concept editorial propus de noi pentru publicatia interna (numita Impact) a avut in vedere asteptarile angajatilor Petrom si dorinta departamentului de Comunicare Interna Petrom de a crea un instrument eficient de comunicare in companie.

Unul dintre scopurile noastre a fost ca, prin intermediul revistei, sa le oferim angajatilor Petrom o imagine vie si realista a industriei in care lucreaza si sa le cream sentimentul de apartenenta la o companie puternica.

Un alt obiectiv important al revistei a fost sa sustina brandul Petrom la nivel intern si sa comunice valorile companiei pe intelesul fiecarui angajat.

Revista contine rubrici permanente consistente:

  • reportaje realizate in centrele de productie Petrom
  • prezentarea unor proiecte cu impact asupra intregii companii
  • stiri relevante din industria locala si internationala
  • interviuri cu figuri legendare in companie
  • articole despre implicarea Petrom in proiecte de mediu si comunitate
  • zone interactive, realizate cu ajutorul direct al angajatilor
  • articole despre istoria industriei de petrol din Romania
  • stiri din Grupul OMV.

Conceptul grafic al revistei a avut in vedere crearea unei identitati usor de recunoscut, organizarea corecta a informatiei, crearea unui ritm dinamic de citire si a unui sistem de navigare care sa ajute cititorul sa se orienteze usor in interiorul publicatiei.

Fotografiile incluse in revista sunt produse de noi, pentru a ne asigura ca angajatii Petrom sint surprinsi in contexte familiare, in plina actiune, si nu in ipostaze statice.





Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |