Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

Online Fashion Group
Naming si identitate de brand

Personalitate vibranta pentru primul mall online din Romania

 

In vara anului 2008, am inceput lucrul pentru crearea identitatii unui site de shopping online, care, la sfirsitul procesului, a devenit FashionUp.ro. Fashionup.ro este un concept de mall online care comercializeaza o gama variata de branduri cunoscute; este practic primul site din Romania care respecta ideea de fashion commerce, oferind peste 1000 de produse ale unor brand-uri de imbracaminte, incaltaminte si accesorii vestimentare pentru femei si barbati, care pot fi achizitionate inca din prima zi din momentul lansarii.

 
In prima faza, echipa Re:ply s-a ocupat de elaborarea identitatii verbale (nume, slogan) si vizuale (logo, schema cromatica).Ne-am dorit un nume care sa rezoneze cu target-ul, iar Fashionup.ro a intrunit in final si voturile clientului, si ale agentiei. Prin alaturarea a doua cuvinte, „fashion” si „up“, obtinem un verb, al carui sens de „fii la moda”, „fa-ti un upgrade al stilului”, este completat cu un mesaj de tip call to action. Sloganul „Real brands. Online mall.” are rolul de a sublinia elementele diferentiatoare relevante pentru public. El reuseste sa sintetizeze intr-o formula restrinsa, de numai citeva cuvinte, ceea ce viitorul magazin virtual ofera pe piata cumparaturilor online, transmitind eficient informatiile esentiale despre site.

Am creat apoi logo-ul ca suma dintre wordmark (fashionup.ro) si logomark (spirala de flori). Cromatica transmite ideea de feminitate si gratie, iar diferitele nuante de mov fac trimitere la diversitatea brand-urilor si produselor ce reprezintă esenta acestui mall online. Wordmark-ul este scris cu gri, o culoare clasica si mereu la moda. Caracterul utilizat duce cu gindul la revistele de fashion si are o lizibilitate foarte buna. Astfel, logo-ul devine o combinatie intre clasic si fantezie – usor de identificat cu lumea modei.

Dupa setarea identitatii, Re:ply a realizat si un prim set de materiale pentru comunicarea business to business.

 





Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |