Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

Metacom Group Management
Identitate si materiale pentru tirg

Greii din industrie se pun in miscare

 

Grupul de companii Metacom este un furnizor important de servicii de constructii si reparatii pentru pietele energetica, comerciala si industriala din Romania si nu numai. In iunie 2009, compania a apelat la Re:ply pentru crearea unor materiale de comunicare care urmau sa fie expuse, doar citeva zile mai tirziu, in standul expozitional din cadrul AGRO 2009 de la Kiev.

Dupa ce ne-am familiarizat cu clientul si i-am analizat rapid nevoile de comunicare, in ciuda timpului scurt pe care-l aveam la dispozitie, i-am propus si schimbarea identitatii. Aceasta trebuia sa transmita imaginea unui grup de companii de incredere, dinamic, ce intelege si se adapteaza rapid la contextul actual.

 
a. Logo-ul anterior al Metacom Group Management nu mai corespundea etapei de dezvoltare in care se afla acum compania. Am propus o solutie simpla, versatila, usor de folosit, care sa transmita o imagine moderna si eleganta. Logo-ul este alcatuit din logotype, numele Metacom Group scris cu litere mari, si logomark, un element grafic care face trimitere la industrie. Este vorba de 4 M-uri dispuse in cerc, alcatuind un element dinamic hexagonal, cu o usoara umbra plasata la baza, care aminteste de o piulita in miscare.
 
b. Caracterul de litera utilizat este Parisine, care are un desen simplu si sec, masculin, foarte potrivit pentru un grup care vrea sa transmita ideea de stabilitate, siguranta si incredere. In plus, acest caracter asigura o buna lizibilitate pe orice suport.
 
c. Sloganul pe care l-am creat este Building dynamic businesses, usor de inteles de catre partenerii si clientii Metacom, un slogan care face trimitere la ideea de constructie, comuna tuturor entitatilor din grup, si sustine pozitionarea Metacom ca partener ce ajuta la cresterea business-urilor acestora.
 
d. Gama cromatica este formata din culori simple, sobre si, in acelasi timp, moderne – gri, rosu, cyan si galben – potrivite industriei din care face parte grupul.
 
Atunci cind am creat mapa de prezentare si decorul standului expozitional pentru AGRO 2009 Kiev, am pornit de la dorinta clientului de a se face cunoscut si de a atrage in primul rind clienti din zona Ucrainei/Rusiei (dar nu numai). Am comunicat imaginea unei companii stabile si de incredere, care se bazeaza pe o experienta bogata si pe utilaje si tehnologii eficiente, oferindu-le astfel partenerilor sai posibilitati multiple de dezvoltare a afacerii. Materialele au fost bilingve (in romana si in rusa) si au fost create respectind identitatea nou creata.
 
Materialele pentru decorarea standului expozitional au fost gindite astfel incit sa functioneze ca elemente de semnalizare cu un impact vizual maxim, care sa atraga cit mai multi vizitatori: roll-up banner corporate si postere care sa sustina, intr-un stil cit mai direct si mai „tehnic”, expertiza Metacom in domeniul solutiilor pentru transportul si depozitarea cerealelor.
 
Mapa de prezentare, menita sa ofere doritorilor informatii mai detaliate despre grup si serviciile sale, a continut un flyer de prezentare a companiei si doua pliante dedicate celor doua categorii de servicii selectate avind in vedere specificul evenimentului: constructii, reparatii si conversii pentru barje fluviale si maritime si constructia de silozuri metalice pentru depozitarea cerealelor.

 

 





Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |