Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

Mandragora Movies
Materiale de promovare a filmului „Francesca”

Promovare pe masura calitatii filmelor romanesti din noul val

 

Citiva cineasti romani au facut in ultimii citiva ani ceea ce nimeni nu credea posibil: au readus cinematografia romana in atentia publicului, criticilor, producatorilor si organizatorilor de festivaluri din toata lumea. Un film bun nu ajunge insa neaparat un film de succes. In spatele oricarei productii care castiga premii la festivaluri internationale se pune apoi in miscare o masinarie complicata. La noi, aceasta abia acum se formeaza. Iar materialele care ajuta la promovarea unui film sint inca mult in urma celor din alte tari – din toate punctele de vedere. Dar casele de productie incep sa investeasca timp, energie si bani si pentru ele.
 
In septembrie 2009, filmul lui Bobby Paunescu a avut premiera mondiala la Festivalul de Film de la Venetia in sectiunea Orizzonti, unde sint prezentate tendintele in cinematografia internationala. Casa de productie Mandragora Movies a apelat la Re:ply pentru realizarea materialelor de promovare cu care filmul s-a prezentat la festival: afis, set de carti postale, mapa A4 si press-kit compus din digipack cu DVD si leaflet, care contine, printre altele, sinopsisul filmului, comentariile regizorului si date despre actori.
 
„Desi in Romania realizarea unor astfel de materiale este inca la inceput, dat fiind ca doar de citiva ani filmele care participa la festivaluri sint promovate corect, pentru Re:ply conceptia si productia materialelor pentru „Francesca” nu a reprezentat o noutate. Agentia noastra a realizat anterior materialele de promovare pentru filmele „Moartea Domnului Lazarescu" si „Megatron”, pentru Festivalul de la Cannes”, spune Cristina Armas, Account Manager la Re:ply.
 
„Francesca” este un film despre criza de identitate cu care se confrunta societatile din fostele tari comuniste din cauza lipsei de repere si valori. Este o poveste contemporana „despre familie, despre relatii, despre nevoia de a avea incredere unii in ceilalti si despre necesitatea de a infrunta riscurile; este si o oglinda a acestei lumi violente, agresive si nesigure", spune regizorul Bobby Paunescu.
 
Francesca (Monica Birladeanu) este o educatoare de 30 de ani care vrea sa emigreze in Italia. Cu ajutorul unui intermediar, reuseste sa-si gaseasca un loc de munca in Milano, dar reactiile contradictorii ale familiei si prietenilor la aflarea vestii o fac sa ezite in ceea ce priveste plecarea. Iar atunci cind Francesca afla ca prietenul ei (Mita, interpretat de Dorian Boguta) nu poate returna camatarilor banii imprumutati pentru o afacere, lucrurile se complica si deciziile devin din ce in ce mai greu de luat.
 
Bobby Paunescu a dat numele filmului dupa Francesca Cabrini, sfinta patroana a imigrantilor, care a trait la sfirsitul secolului al XIX-lea. Ea i-a ajutat pe italienii care imigrau in America sa se integreze intr-o societate in care erau victime ale prejudecatilor si intolerantei, motiv pentru care a fost sanctificata. Regizorul crede ca acum Italia este pentru romani ceea ce era atunci America pentru italieni: „tara fagaduintei”, un loc plin de posibilitati unde oamenii vor sa-si construiasca o viata mai buna.
 
„Francesca” a fost primit la Festivalul de la Venetia de public si critici cu aprecieri si aplauze, dar a stirnit si controverse, cauzate de reactiile Alessandrei Mussolini, membra a parlamentului italian din partea partidului neo-nazist, si a lui Flavio Tosi, primarului Veronei, care s-au declarat ofensati de unele replici din film.





Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |