Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

J’adore Publishing
Revista Shopping Report

 100.000 de cititori isi apara drepturile de cumparatori!

 
 
Shopping Report este noul produs al echipei J’adore Publishing, o revista glossy gratuita, singura publicatie din domeniul shopping-ului al carei punct forte este continutul informativ-educativ. Revista abordeaza shopping-ul din perspectiva cititoarelor, nu a industriei si producatorilor. Practic, ii ajuta pe pasionatii de shopping sa ia deciziile cele mai bune, explicand ce se afla in spatele marcilor si produselor.
 
In mai 2009, Re:ply a participat la realizarea conceptului editorial, pe baza caruia a elaborat apoi conceptul grafic al publicatiei. Faptul ca, din punct de vedere editorial, revista abordeaza shopping-ul din perspectiva rationala se regaseste si la nivel grafic, layout-ul fiind realizat astfel incat sa livreze informatia clar si obiectiv si sa faciliteze navigarea prin paginile revistei.
 
Latura utilitara se regaseste si la nivel de fotografii: felul in care sunt realizate arata o atentie deosebita acordata detaliilor, pentru ca revista ofera o analiza completa a solutiilor pentru cumparatori, prezentata detaliat atit prin descrieri cit si prin imagini.
 
La capitolul caractere, echipa noastra de designeri a ales Leitura, un font polivalent si echilibrat in ceea ce priveste raportul dintre rational si emotional. Leitura ofera o paleta larga de caractere, care permite alternanta serifelor cu sans serife (pentru crearea de ritm), este un caracter funcțional (este lizibil in toate formele sale), dar are si elemente emotionale, aspirationale. Acestea sunt adecvate revistei pentru ca shopping-ul are o natura duala – facem alegerea emotional, dar decizia finala de cumparare o facem rational, punind in balanta caracteristicile produsului si pretul acestuia.
 
„Echipa noastra a propus un design care sa prezinte shopping-ul din toate unghiurile, dar care sa si ajute cititoarea sa navigheze rapid, obiectiv si concentrat prin revista. „Shopping Report” iti arata ce, cum si de ce sa cumperi si, totodata, educa si informeaza cumparatorul in ceea ce priveste drepturile pe care le are si felul in care se poate proteja, ca si consumator”, spune Iulian Puiu, Creative Director si Managing Partner la Re:ply.
 
„Shopping Report” are 172 de pagini, continut local si se distribuie in cinci orase: Bucuresti, Cluj, Timisoara, Iasi si Constanta intr-un tiraj total de 100.000 de exemplare (40.000 pentru Bucuresti si cite 15.000 de exemplare pentru fiecare dintre celelalte patru orase). „Shopping Report” se gaseste in mall-uri, centre si galerii comerciale, magazine, showroom-uri, cabinete cosmetice, clinici de infrumusetare, cafenele si alte locatii atent selectionate.

Afla mai multe: studiu de caz J'adore





Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
Cauta in Portofoliu:
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |