Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 
 

Creative Catering
Naming si identitate de brand

Tavola - o semnatura fresh pentru mancare sanatoasa

 

Creative Catering este o companie romaneasca ce ofera servicii in administrarea cantinelor, catering industrial, catering delivery si catering de evenimente. Clientii sai sunt companii de diferite dimensiuni, locale sau multinationale, institutii, cladiri & parcuri de birouri, centre de afaceri, scoli, gradinite, spitale si persoane fizice. Echipa Re:ply a elaborat naming-ul si identitatea pentru reteaua de cantine a companiei Creative Catering – Iride Business Park, Atlantis Club, Cantina Upground, Cantina Danone, Cantina BRD si Cantina West Gate Park.

Noul nume sub care acestea vor functiona este Tavola, un cuvint cu sonoritate foarte calda si placuta care inseamna „masa” in italiana.
 
Pornind de la caracteristicile cantinelor si ale serviciilor pe care acestea le ofera, Re:ply a definit si vocabularul de brand, care stabileste limbajul pe care Tavola il foloseste in comunicarea cu target-ul sau. Tavola vorbeste direct, clar, concis, fara metafore sau exprimari pretioase, pentru ca este un brand accesibil, relaxat si prietenos.
 
Logo-ul Tavola aminteste de o semnatura, ceea ce vrea sa transmita ideea ca cineva se implica direct, pune pricepere si suflet in mancarea pe care o pregateste pentru clienti. Culoarea logo-ului, verde pastel, este aleasa pentru a sustine ideea ca Tavola ofera mereu mincare proaspata si sanatoasa.
 
Re:ply a realizat si conceptul pentru branding-ul de locatie, care va fi implementat gradual in reteaua de cantine. Clientul a dorit sa sustina si in acest fel mesajul ca ofera feluri de mincare sanatoasa, proaspata, diversificata.
 
Solutia noastra a fost de a aplica pe peretii cantinelor ilustratii monocrome supradimensionate, reprezentative pentru principalele categorii de produse folosite de bucatarii Tavola: legume, carne, fructe. Fiecare ilustratie apare intr-una dintre culorile pastel din gama cromatica Tavola si este insotita de un mesaj scurt care descrie efectele benefice pe care alimentele din categoria respectiva le au asupra organismului.




Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |