Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 

UPC
Concept si realizarea revistei interne 360°

2008-03-20

Timp de peste 3 ani, ne-am ocupat de revista interna a UPC: de la stabilirea conceptului grafic si editorial la implementarea fiecarei editii. 


 
 

UPC
Brosuri de comunicare B2B

2007-05-01

Am realizat brosurile de business UPC in mai multe etape din dezvoltarea companiei: perioada de co-branding UPC-Astral si rebranding-ul global al UPC.


 
 

UPC
Branding de sediu

2006-03-06

Prin brandingul sediului UPC Romania, Re:ply a transmis esenta identitatii UPC catre principalii sai „ambasadori”: angajatii companiei.


 


Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |