Noua mantra in comunicare: continut, continut, continut.
 
 

Baneasa
Materiale de comunicare B2B

2006-10-20

Re:ply a conceput si realizat kit-ul de prezentare al proiectului Baneasa pentru celebrul tirg anual MAPIC de la Cannes, in noiembrie 2006.


 
 

Baneasa
Comunicare Outdoor

2005-06-20

Printre numeroasele proiecte realizate de Re:ply pentru Baneasa se numara si comunicarea outdoor. 


 
 

Baneasa
Brosuri corporate

2003-04-07

In prima etapa a dezvoltarii proiectului Baneasa am realizat un set de brosuri, considerat ulterior un punct de reper in industria de real estate.


 
 

Baneasa
Corporate Identity

2002-06-01

Primul proiect realizat de Re:ply pentru Baneasa a fost elaborarea identitatii sale grafice si verbale, de la logo la manualul de brand.


 


Raportul anual Holcim, premiat
28-09-2009
Raportul anual al companiei Holcim, realizat de Re:ply la inceputul anului 2009, a cistigat premiul al doilea la cea de-a opta editie a Concursului de rapoarte anuale organizat de Forumul Donatorilor din Romania.

Re:ply prezinta: Behind a magazine
13-06-2009
La cea de-a treia editie a evenimentului Noaptea Alba a Galeriilor, in cadrul expozitiilor si instalatiilor de la ARK, Re:ply a prezentat o radiografie a felului in care se construieste o revista.

Iulian Puiu vorbeste despre tendintele din publishing pe bizcity.ro
04-06-2009
Cei de la Bizcity.ro, un site care prezinta stiri si articole din domeniul afacerilor, l-au invitat pe Iulian Puiu, Creative Director la Re:ply, sa scrie un material pentru sectiunea „Opinii”.

arhiva stiri
© Copyright 2007 Re:ply
Home | Despre Noi | Servicii | Portofoliu | Studii de caz | Contact | Cariere |